AFTER SALES KIA

Kia [Family-like Care] Service

Kia Motors has been steadfastly pursuing a customer-first strategy of service based on trust and responsibility. The company is offering customers around the world a consistent level of service based on its ‘Family-like Care’ service philosophy.

  • So what exactly is ‘Family-like Care’ service?
    It is our commitment and promise to all Kia customers to pursue:
  • 1) Thoughtful service just like I treat my own family
    2) Emotional service that comes from the heart
    3) Trustworthy service to create life-long customers
  • In sum, we have developed a service identity unique to Kia in order
    to provide customers with the same level of dedication, care and
    dependability that is given to family members.

Currently, the worldwide Kia service network is pursuing an innovative campaign called ‘Family-like Care’ to realize unrivalled customer service and satisfaction.

Through the campaign, Kia employees around the world will serve customers under the following guidelines:

1) Treat customers as family members
2) Carry out your responsibilities to the fullest
3) Provide exceptional service

Customers around the world will be able to experience Kia’s personable and considerate service through the ‘Family-Like Care’ campaign at all Kia service network points.
We hope you get a chance to experience the new and improved Kia-brand of service at your nearest dealer!

program pra mudik 2011 – pt. kia mobil indonesia – 01 s.d. 27 agustus 2011

Posted on August 1, 2011 by amzas

Rate This

di bawah ini informasi kegiatan ‘program pra mudik 2011′ dari pt kia mobil indonesia, mudah-mudahan informasi berikut ini bermanfaat…

trims…
*********************************************************

· Program Pra Mudik 2011 – PT. KIA Mobil Indonesia – 01 s.d. 27 Agustus 2011
Program ini bertujuan agar pemilik Kendaraan KIA dapat mempersiapkan kendaraannya sedini mungkin, jauh hari sebelum menghadapi perjalanan mudik atau liburan Idul Fitri. Selain itu dengan adanya program ini diharapkan tidak adanya antrian di bengkel terutama H-7 menjelang lebaran.
Dalam Program Pra Mudik yang ditujukan kepada semua pengguna kendaraan KIA akan mendapatkan :
•Gratis pemeriksaan (General Check Up) dengan G-Scan,
•Diskon jasa sebesar 20%
•Diskon Spare Parts sebesar 20% (khusus untuk maintenance parts)
Program tersebut berlaku mulai tanggal 1-27 Agustus 2011 di seluruh bengkel resmi PT KIA MOBIL INDONESIA .

· KIA Pos Siaga & Bengkel Jaga ( Holiday Service)
PT. KIA Mobil Indonesia juga menyiapkan Pos Siaga dan Bengkel Jaga dimana program ini bertujuan untuk memberikan rasa aman dan nyaman bagi pemilik kendaraan KIA yang sedang melakukan perjalanan keluar kota dalam rangka liburan beserta keluarga.
KIA Pos Siaga dan Bengkel Jaga dilaksanakan mulai tanggal 27 Agustus – 4 September 2011 .
Daftar yang perlu dicatat selama perjalanan Mudik Lebaran 2011:

1.Pos Siaga 24 Jam

Lokasi, Alamat, No. Telp

Puncak / Cisarua
Jl. Raya Puncak KM 27/37 Ds Tugu Cisarua Jabar
087884677526

Cikampek
Jl. Raya Cikopo Purwakarta
085711801911

Merak
Jl. Baru Ujung Tol Merak Polsek Banten
081287477986

Gilimanuk
Restoran Patin, Jl. Gajah Mada No. 72 Negara – Bali
082146186440

2.Bengkel Jaga 16 Jam ( 08.30 – 23.30) )
Lokasi, Alamat, No. Telp

KMI – Sunter Garden
Jl. Sunter Garden Blok D8 No. 1 Sunter Agung Podomoro – Jakarta Utara
021-71359879, 021-98973931

ANTAREJA-Serpong
Jl Raya Serpong Km 9 BSD Tangerang
021-5370909

KMI Bogor
Jl Pajajaran No 7A Warung Jambu Bogor
0251-8376578, 082122491294

Siloam Motor Bandung
Jl. Junjunan 180 – Bandung
022-2004018, 022-91918938

Siloam Motor Cirebon
Jl. Tuparev 566 Cirebon
0231-220225, 082127799991

CV. Lody Jaya
Jl. Pemuda No. 33 Rt. 02/02 Empangsari Tawang – Tasikmalaya
0265-332117, 08122249988

PT. Horison Graha Permai
Jl. Merdeka Kompl. Batik Plaza Convention Hall Lt.1 – Pekalongan
0285-432424, 08156663392

KMI – Semarang
Jl. Madukoro 4-5 – Semarang
024-7616300, 081399959608

KMI – Solo
Jl. A. Yani No. 151  Solo
0271-780728, 081329164147

KMI – Surabaya
Jl. Raya Ngagel 81 Surabaya
031-5035330, 031-71068633, 031-77727775

UD Sumber Baru Perkasa
Jl. Magelang Km 5, 8 No 172 Yogyakarta
0274-7497070, 081329381906

PT. Mobil Nasional Intim
Jl. Gatot Subroto Barat No. 500 Denpasar – Bali
0361-429990, 081220049352

Sedangkan bagi konsumen yang membutuhkan informasi produk serta pelayanan KIA lainnya dapat menghubungi / sms Hotline di 021 – 93557167 atau 085782442053 (24 jam )

· KIA Guard 24 Jam
Bagi konsumen yang membutuhkan bantuan teknis di jalan, KIA menyediakan armada KIA GUARD yang senantiasa siap membantu pengguna mobil-mobil KIA. Untuk informasi mengenai problem teknis kendaraan KIA ataupun pelayanan emergency 24 jam berikut nomor-nomor yang dapat dihubungi :

Wilayah, No. Telp

Jabodetabek
021- 65 30 20 10
021 – 682 11 286

Bandung
022 – 700 888 24
022 – 9191 8938

Cirebon
022 – 0821 277 9999 1

Surabaya
031 – 777 2 777 5

Bali
0361 – 80800 15
0813 3872 6459

Demikian informasi yang dapat kami sampaikan sehubungan dengan program service KIA  menyambut bulan Ramadhan dan Idul Fitri 1432 H

Marhaban ya Ramadhan…

Salam,
PT. KIA Mobil Indonesia
After Sales Service


Leave a comment

1 Comment

  1. This is a place for excellent inspiration, your blog is really interesting..thanks for that post it was really really great… :)

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: